Pages - Menu

19 Aug 2012

K-PoP atau Kimak PoP?

Hari raya pertama sahaja sudah buat aku senak perut bukan kerana makanan tetapi rancangan tv raya saluran ria.Kalau senak perut memulas-mulas kerana makan rendang dan ketupat dan pekena pula air berkarbonat memang terhebat!

Semalam aku senak perut sebab ketawa banyak dan sakit kepala bila secara tidak sengaja anak buah aku buka saluran tv tersebut.Pada mulanya macam ok sebab ada budak kiut dengan baju ropol-ropol kaler pink dengan putih.Ianyalah gadis lagikan lepas tu kiut-kiut jer suaranya dan lenggang lenggok yer memang lah buat aku tertarik hendak melihatnya.

Itu dari jauh aku lihat dan bila aku dekatkan sedikit teliga aku ke tv dan cuba mendengar apa lagu lah yang budak ni nyanyi....mak ai! jahanam!

Aje ke kimak!

Ingatkan dia seorang jer nyayi lagu macam itu rupa-rupanya boleh la pulak semua begitu...adoi..tepuk dahi aku di buatnya.Udah ler semuanya bagaikan orang asing di tanah tumpah air aku ini.Entahlah aku yang terasa tua atau mereka yang sudah gila!

Ade ke lagu-lagu yang sangat indah melodinya dan di bulan raya pula tu budak-budak ni boleh tunggang terbalikkan semua lagu-lagu pujaan aku dan genarasi orang tua aku.Ishhh...memang diluar jangkaan kemanusian biasa-biasa ni...

"...budak-budak ni orang mana ni nak oiii..."

Dalam aku leka menonton ada pulak suara sumbang bertanya dengan aku.Aku sengeh jer la ...nak jawap apa pun aku tak tahu.Kalau aku cakap ini siaran tv dari tanah seberang macam tipu pulak kannn...hehe!

"...sudahlah lagu lagu raya klasik dirogol dek suara baby dengan chipmunk, ni kpop raya pulak?..." 

Ini aku ambik dari komen blog Serius...hehe! Betul juga apa yang dia komenkan.Aku fikir aku seorang jer yang meluat rupanya ramai.

Tahun hadapan aku harap sangatlah kalau boleh mereka jemput terus group dari geng-geng K-pop ini untuk merayakan hari raya kita.Barulah best baru ada dia punya teruja yang melampau.Ini tidak...kalau yang pompuan tu aku boleh tahan jugakla tengok ini yang jantan ...ala geli geliman la ok! 

Oh! Pleaseeeeeeee!!!!!

chow!

19 comments:

  1. Replies
    1. bukan garang...geram jer...hehe

      Delete
    2. benci k-Pop. oh pleasee..

      drama Korea tu boleh tahan layan la jugak..

      Delete
    3. gadis korea pun ok gak...hehe

      Delete
  2. ade tjmpe post psal kpop2 ni kt blog serius jugak, nasib baik x tgk, kalau x mcm mana nk tidur mlm agknye. mimpi ngeri :|

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengok ler...boleh demam tahu...hehe

      Delete
    2. demam xpe. jgn masuk wad seminggu sudah haha

      Delete
  3. Aku rasa bangang habis yang buat Kpop Raya nie. Tak pasal-pasal waktu raya nak lebih-lebih pasal kpop.

    ReplyDelete
  4. peminat kpop disini terasa . haha . nak buat macamana , dats life dude ! :D

    ReplyDelete
  5. datang sini cuci mata tgk awek korea..huhu

    ReplyDelete
  6. lagi2 yg tak bole blah bile budak lelaki muka ala2 jowo totok buat rambut ala2 k pop...contoh anak buah sy.mmg rasa nak pelempang.nsb baik anak buah.haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...