Pages - Menu

28 Aug 2012

Love Cinta


Cinta itu indah jangan kita takut kepadanya.Tiada salah untuk kita berkaseh dan bercinta ,bukan hanya kita manusia bercinta tapi binatang pun berkaseh sayang dan bercinta.Cinta yang indah bila kita bercinta dengan orang yang kita cintai dan cinta kita berbalas dari dia yang kita cinta.

OH!cinta.Aku cinta akan cinta.

Cinta pada aku ialah satu magik yang tak terkata dengan kata-kata.Cinta pertama lagi hebat.Cinta yang telus iklas walau tiada berlaku sentuhan.Cinta sungguh cantik dan mengujakan.Aku ghairah untuk terus bercinta ,dicinta dan di belai manja oleh orang tercinta.Bagi aku sesiapa yang hidup dan bernyawa didalam dunia ini yang tidak pernah atau kenal apa itu CINTA,memang dia ada masalah dengan jiwa dan perasaan.

Orang gila pun ramai yang gila kerana cinta akan cinta.


Aku tidak pernah puas untuk jatuh cinta,dicinta dan mencintai.Kalau ada sesiapa di luar sana yang buta dengan cinta ,jangan jadi manusia jadi batu-bata atau tembok jalan raya.Cinta pun tak tahu,bercinta juga tak tahu ,jadi apa yang kau tahu tentang cinta ?...tak tahu juga ....hmmm saja nak mampos la kau ni!!!

Tiada salah untuk jatuh cinta ,bercinta dan dicintai.

Kenapa susah sangat untuk bercinta dengan dia yang kita cintai.Susah sangat ke melafazkan kata-kata cinta kepada dia yang kita cinta.Kenapa takut dan malu-malu ,CINTA itu anugerah dari dia yang maha kuasa!

Bercinta dan berkaseh dengan dia yang kita cinta ,jangan ragu-ragu memberikan semua cinta yang kita ada kepada dia.Sekiranya cinta kita di permainkan,terima semua itu kerana cinta ,indah bila dicinta dan putus cinta.


Cinta...jangan kita benci cinta kerana akhirnya kita sangat perlukan cinta.Tiada cinta apa erti hidup di dunia,semua jadi hampa dan gila.Cinta harus di cari dan di terokai,kalau tidak kita pasti mati tanpa cinta,cinta yang indah dan agung sifatnya.


Aku cinta akan cinta,kau cinta tak cinta?Kalau tiada cinta kau ok tak?

Aku perlu cinta ,kalau tiada cinta ...kenapa aku dihidupkan? Ini kerana salah mereka yang bercinta,aku ini lambang CINTA mereka,lambang cinta IBU dan AYAH aku.


Cinta yang abadi semua orang tahu CINTA apa selamanya!

chow!

17 comments:

  1. cinta cinta cinta..

    aku takut nak bercinta lagi, kau nak suruh aku jadi batu-bata or jalan raya??

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan takut cuma takut jika tiada nak cinta kan kita...heeh

      Delete
  2. Banyaknya perkataan 'cinta' dalam entri ni.

    Cinta. Seribu muka surat pun belum tentu cukup utk merungkainya. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cinta...lima patah perkataan...mudahlah!

      Delete
  3. apa itu cinta? indah ke saatnya bercinta? tak pernah lagi merasai manisnya cinta itu. cinta yang suci adalah cinta yang telah diijabkabulkan. =)

    ReplyDelete
  4. ape perasaan bila orang yg kita cinta,cakap cinta tu mindset?

    what the...

    ReplyDelete
  5. hadooii..
    saya tersilap masuk blog mana nih..? hehe..
    selamat bercinta lelakisemalam.. ;)

    ReplyDelete
  6. cinta pertama tetap dalam ingatan :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...