Pages - Menu

24 Aug 2012

Telanjang



Mula-mula aku minta maaf kerana aku memang tidak suka berpura atau berlakon.Ialah kita dengan orang lain mana ada sama selera.Lain haluan juga lain pandangan malah lain juga pendapat.

Engkau dan aku kita berada didalam dunia yang berbeza tetapi didalam alam nyata kita berpijak dibumi yang sama.Cuma mungkin tinggi rendah kita tidak sama.Rupa kita jantina kita malah apa yang aku rasa dan aku nilai juga tidak sama seperti mana yang kau rasa.

Kalau dilihat setiap post aku seringkali aku sertakan dengan satu gambar yang besar.Itu memang style aku dan kesukaan aku.Aku memang suka kepada gambar yang cantik dan tentu sekali kebanyakkannya adalah gambar kaum wanita.

Gambar yang aku paparkan adalah berkaitan dengan apa yang cuba aku sampaikan melalui penulisan aku.

Ya benar!

Aku akuinya adakala gambar tersebut terlihat agak keterlaluan dan terdedah namun aku mempunyai sebab aku tersendiri.Seperti mana aku nyatakan dipermulaan tadi...kita sama tapi kita tidak serupa!

Lucah...jika kita berfikiran begitu.Aku melihatnya sebagai satu gambar yang cantik dan begitu berseni.Aku memang seorang manusia yang amat kagum dengan kecantikan yang dimiliki oleh setiap wanita.Bagi aku tiada salah untuk aku merasa kagum dengan ciptaan yang maha berkuasa ini.

Ialah tidak juga aku nafikan ianya tidak elok dan baik buat kaum adam melihat gambar yang terdedah ini.Namun semuanya terletak di dalam hati kita.Kita mahu bawa kemana imiginasi kita ...ke alam yang satu lagi atau ke alam yang kita faham dan mengerti.

Aku pula seorang lelaki yang tidak suka kepada gambar yang lucah.Aku suka gambar yang cantik dan sangat tersendiri dan mempunyai sebab untuk diperhati dan dinilaikan.Jika telanjang sampai semua terlihat maka dengan jelas maksud hati kita sudah ke arah lain.

Cuma aku berharap kepada kaum hawa yang aku hormati lagi aku sayangi jangan terasa hati dengan gambar yang seringkali aku paparkan disini.Tiada sekelumit niat di hati hamba untuk menghina kamu tetapi iklas dari hati kecil ini aku terlalu menyanjungi kamu!

"....U jangan salah faham dengan I ok...I kalau suka ini lah caranya....I harap U faham isihati I pada U all!... "



..

Cuba tonton video ini apa yang kamu rasa dan faham....

chow!

31 comments:

  1. Kah kah. Tak ada hal lah. Gambar je pun. Semua orang ada pandangan masing-masing terhadap sesuatu.

    ReplyDelete
  2. seni memang luas... dan seni yang ini memang saya suka :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tahu....orang nak kawen...biasalah!

      hehe!

      Delete
  3. 'telanjang sampai semua terlihat...'
    memang tak besh, tak der selera...
    lagi tak indah..
    cuber nampa seseket jer, sipi sipi jer,
    tak pung silhouette jer...
    pergh!! mula la nak berdarah hidung :D

    heheheh

    ReplyDelete
  4. setiap orang lain fahaman dan pemikirannya kan.. so its okay.^^

    btw video tu err.. lelaki eh? haha

    ReplyDelete
  5. persepsi orang kan berbeda weh,gua tak terasa pun :D

    ReplyDelete
  6. lelakisemalam, semoga kamu selalu disayangiNya dan menjadi lebih baik dari harini dan semalamnya..

    ReplyDelete
  7. aku tak pernah terasa pung dengan tulisan kau . chillah ! haha

    ReplyDelete
  8. setiap org ada pandangan masing..wanita mmg ctk..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. haha ! bulat mata aku baca tajuk entry kau :)

    ReplyDelete
  10. mmg kdg2 kite sorng yg faham ape yg kite tulis/nilai

    ReplyDelete
  11. tak pe. aku suka semua dan aku okay dgn semua

    ReplyDelete
  12. asalkan kau gembira dengan cara kau...

    itu yang penting sebenarnya...

    ReplyDelete
  13. Kalau galak segalanya hendak dilucahkan..perspektif orang, tafsiran berbeza jadi memang kita tak boleh nak kawal.

    ReplyDelete
  14. kalau dia fikir lucah, lucah la jadinya..

    tapi aku ok je..cuma jeles sikit..sbb badan aku xcantik mcm org2 dlm gmbr2 tu..haha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...