Pages - Menu

22 Aug 2012

Nakal


Bulan puasa hari tu ketika Datok Lee Chong Wei menang pingat emas...eh!bukan... pingat perak la kat olimpik.Semua orang sibuklah nak makan ais baskin robin free.

Aku waktu itu bukan berhajat mahu makan ais krim free tapi nak pergi tengok  wayang cerita apa aku dah lupa.Orang punya la panjang beratur nak kan makan ais krim free memang tak hengat ramainya.Barang free siapa tak mahu cuma aku waktu itu tak de mood sangat nak beratur...panjang sangat mahu 2 jam baru merasa makan aiskrim free!

Apa yang aku mahu bicara disini ialah 2 kejadian yang agak memalukan aku dan orang yang terlibat.

Kes pertama waktu aku dok perhati orang yang sedang beratur panjang ramai-ramai tu mata aku boleh la pulak terpandang pada satu orang makcik ni.Dia punya leka melayan cucu dia sampai dia tak persan bahawa buah dada beliau terpancul keluar dari sarungnya!

Pada permulaannya aku mahu buat tak tahu dan biarkan sahaja ...lantaklah dia bukannya sesiapa kepada aku namun naluri seorang lelaki yang budiman seperti aku agak berat untuk membiarkan sahaja perkara itu berlaku.

Kasihan pulak aku dengan makcik tu...dah la tua buruk pulak tu kan...hehe!

Kalau anak dara mahu aku terus terkam sahaja tapi ini dah separuh abad usianya patut-patut la kan kalau nak buat hal pun.Pakai otak dulu sebelum bertindak.So apa perlu aku buat agar makcik itu tidak dimalukan sangat?

Aku rasa berterus terang lebih mudah dan ringkas...

"...makcikkk....buah dada makcik terkeluar tuuu.....!"

Itu lah ayat yang aku keluarkan dari mulut aku.Agak begitu selamba dan kool tapi pada dasarnya aku macam nak tergelak gila babi...hehe!

Kejadian ke-2 pula ketika malam terakhir ramadan yang esoknya kita akan menyambut syawal.Waktu itu sekitar jam 3 pagi aku pergi ke KFC pasal perut aku lapar sangat.Aku order satu set ayam goreng ori dan aku diminta tunggu sekejap lebih kurang 10 minit.

Duduk berhadapan dengan kaunter agar mudah aku terlihat atau terdengar bila dipanggil untuk mengambil pesanan aku tadi.Dalam aku berkhayal tiba-tiba lalu salah seorang kakitangan KFC di hadapan aku.Dia tanya aku tunggu apa dan aku jawap tunggu pesanan.Masa itu aku tidak perasan sangat tetapi bila dia beredar dari meja aku itu baru aku terperasan yang zip seluarnya terbuka dengan agak luas juga dan menampakkan seluar dalam warna biru bunga-bunga kecil!

Bayangkanlah ...anak gadis yang putih gebu umur sekitar 19 tahun! Pehhhhh!!! terangkat bhai!

Kejadian makcik tu aku memang dengan pantas dan segera beritahu dia situasi yang sebenar tetapi untuk sigadis yang agak ayu ini aku ambil masa sedikit untuk buat tindakan.

Jahat tak aku?

Mana ada jahat aku cuma bernakal jer sedikit ...hehe!

Aku biarkan dia berulang alik 2 ke 3 kali dihadapan aku.Mata aku juga turut mengikut arah kemana gadis itu pergi dan....

"...eehmmm abang tunggu apa lagi? Dah dapatkan pesanan yang abang minta tadi?..."

Tergamam sejenak aku dibuatnya....namun aku macam biasa buat kool-kool macho dan aku lalu berkata...

"...dik! zip seluar adik terbukak!..."

Tersipu-sipu sigadis itu berlari pergi dan aku turut tersipu malu juga lalu keluar pergi.Diluar pintu aku terpandang gadis itu dia dengan nakal menunjuk kan jari telunjuk seolah mengatakan aku ini...

"...GATAL!..."

Nakal sikit jer dik...hehehehe!

chow!





25 comments:

  1. 1. Makcik tu order silikon takde brand la tu. Tu yang terjuih keluar. Cuba dia pakai tudung, bukan takat tutup rambut tapi boleh cover aib sekali...

    2. Ini memang sadis. Sempat pulak tanya umur. Hahahaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bertudung cuma agak tidak begitu kemas...

      Delete
  2. tabikkkk. aku yg pompuan pun belum tentu berani nak teguq.hahah

    err. k. malu siot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terpaksa...lelaki budiman laa katakan...hehe

      Delete
  3. pengalaman tegur org perkara yg memalukan..? ermm..setakat ni belum ada.. fuh lega. kalau x, bpeluh gak nk tegur. lebih2 lg kalau berlainan jantina..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku kerap terjumpa dan dah terbiasa...:)

      Delete
  4. Lelaki memang nakal.. sangat nakal okay.. contoh terbaik ialah Lelaki Semalam. haha

    ReplyDelete
  5. haaaaaaaaaaaaaaa..?


    itu kira rezeki ke ape..?

    ReplyDelete
  6. naseb baik bukan haz yg ditegur. kalau x memg malu gilaaa laa. haha xD

    ReplyDelete
  7. Aku pernah tegur seorang budak perempuan around 16 kot. Zip seluar memang rosak, terbukak semua. Kesian dia.

    ReplyDelete
  8. Hmmm memang lelaki budimanlah ko ni...cayalah...err kalau aku jadi ko pun...aku tengok dulu...then baru bitau!
    Err KFC jam 3 pagi? Baguslah selera makan bro!

    ReplyDelete
  9. gila r...mmg pengakuan sejati dr seorang lelaki...haha,tp gerenti budak pompuan tu malu gile...mau terus resign,haha.

    slm perkenalan tuan umah.

    ReplyDelete
  10. hadoiyaii., malunye..tp tp tp..kalau aku jd awek kepsi tu jgn harap berani nk tujuk muka lagi, apetah lagi siap tunjuk jari utk mngatakan yg kau ni nakal lol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bolah la jugak nak ckp macam tu, atau mungkin reaksi spontan beliau hahaha pon boleh..

      Delete
  11. nakal loohhh.tp okay la tu ,kalau kamu tak cakap. msti dia pun tak sedar.lagi ramai yg nmpok,ye dok....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...