Pages - Menu

21 Aug 2012

Satu Malaysia Satu Facebook!


Facebook....adalah hak milik kaum wanita!

Betul tak?

Aku hari-hari buka FB sebab nak melayan game.Hal-hal lain aku jarang ambik tahu sesangat.Kalau aku rajin aku terjah la juga ke akaun gadis-gadis yang bergaya sexy and gedik sikit-sikit.Bukan yer apa rugi kalau tak distalker betul-betul...hehe!

Hari raya ke-2 adalah sigadis ayu ni  cantik lagi rupawan.Dia punya status bertali arus selang 5 minit dia update.Aku layankan jer ...like tak habis-habis! Bukan yer apa nak tahu apa lagi al kisahnya.Seingat aku ada 13 ke 15 status dia update sekali gus.

Rupanya dia panas hati dengan BF dia yang tak sudah-sudah ajak dia bertunang.Katanya buang masa jer 4 tahun berkawan tapi tak matang.Siap cerita pasal gigi BF dia jonggang dan besar!

Hahahahaha!

4 tahun kawan tak kanla tak perasan kot yang gigi BF dia besar dan jonggang!

Itu la dia masa suka semua nampak indah belaka bila bergaduh habis semua nya di ceritakan dan di war-warkan di wall FB...eeee malunya kannn...

Engkau tu bukan tak cantik...cantik tapi agak-agakla kalau mahu mengamuk pun.Kalau semua orang tahu kau punya perangai begitu kan malu di kemudian hari ...orang bercerita....

"...budak ni kan masa bergaduh hari tu bukan main semuanya dia sebut ...gigi jonggang pun dia mengata..."

Orang perempuan biasala suka bercerita itu dan ini...lainlah orang lelaki selalu pekak kan teliga....hehe aku agak la!

Dia cerita pasal tampung duit belanja la duit bayar yuran study la dan itu ini segala bagai ...habis semua kain dia selak dan angkat tinggi-tinggi apa lagi ada juga yang ambik kesempatan tuang lagi banyak minyak bagi besar sikit terbakar...hehe!

Dia cerita lagi bukan dia yang nak sangat dengan mamat tu tapi pasal mamat tu ugut nak terjun tasik itu yang dia terima mamat ni sebagai boyfren.Katanya lagi dia bukan hadap sangat tapi kesian.Kononya kesian takut mamat ni bunuh diri!

Komen aku...apa punya jadah la sampai 4 tahun baru perasan gigi mamat tu jonggang dan besar!

Hahaha...apa punya siak la kannn...!

Nasihat aku laa...kalau orang lelaki mengamuk sakan macam tu aku kira dia memang tengah frust menonggeng.Aku boleh terima la juga tetapi kalau orang perempuan dan  masih gadis dan cantik paras rupa pulak tu ...tolonglah jangan mengamuk di FACEBOOK!

SATU MALAYSIA tahu !


Last-last dia keluarkan statusnya begini...

"... Kata2 ku sesungguhnya bila dibaca amat menyinggung tunangku dan keluarga kami.Apa-apa pun dialah tunang yang menolong sebanyak mungkin.Keluarganya pula terlalu baik dengan ku.Menganggap aku seperti keluarga mereka sendiri.Aku minta maaf pada yang tersinggung dan selebihnya urusan allah!..."

chow!




35 comments:

  1. kalau boleh bila gaduh tu tak payahlah cerita kt khalayak ramai. jagalah maruah pasangan ,kan :)

    ReplyDelete
  2. hurm....heheheh bukan ke lelaki pun samo =.='

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada tapi serupa sangat macam org pompuan ni...hehe

      Delete
  3. Replies
    1. hah tu dia...org pompuan datang sokong...hehe

      Delete
  4. biasanye la.. perempuan bila ada masalah dgn bf,break-up ke, habis semua org nak bg tahu.mcm xde akal pun ade. Kecoh kat fb, twitter la. Laki? ssh nk jmpe. melainkn lelaki tu jenis yg mmg kecoh2 di alam sosial, prangai pun sama macam minah yg kau cter nih bro..haha. bukan nak kate lah kan~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak2 kita tak mengata...kita cakap jer...hehe

      Delete
  5. macam tuu plak...haish....nk tergelak pun ada bila baca yg last tuu..hahaha

    ReplyDelete
  6. harap wanita sedar, jangan nak meroyan sangat di laman soSIAL ini. memang sial itu akan datang balik kat depa. lelaki pun.

    ReplyDelete
  7. kalo aku xkeluar dah statmnt last tu..

    terus deaktif fb.. wohoo.. hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau aku pun sama ...buat malu jer kan...

      Delete
  8. aku rasa mungkin lubang hidung dia besar sangat kot, sampai terlindung pandangan. tak nampak ada orang gigi jongang kat sebelah. hahahaa!!!

    ReplyDelete
  9. ish! ish!

    *jangan mengata gigi orang.. ;)

    ReplyDelete
  10. aku sebulan sekali buka fb
    entah


    tak suka

    ReplyDelete
  11. Kalau bergaduh, tak usah heboh. Sendiri mahu settle sudah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah ini tidak di laman sosial dia boleh mengamuk sakan ..

      Delete
  12. kat fb aku ade jugak lelaki2 yang kuat hapdek status fb. time aku rajin aku tumpang sekaki komen. time aku hyper rajin aku join sekali kutuk depa. sekarang aku dah was2 samada mereka itu lelaki tulen atau lelaki semalam.

    hahahahaha~

    minal aidin walfaidzin ya :)

    ReplyDelete
  13. gila bnyk drama songeh, bila hnyut cinta taik gigi pun wangi bile hncur cinta susunan gigi d benci. haishhh.

    Its da proof dat luv's not only blind but deaf.

    ReplyDelete
  14. menyampah aku dengan spesies perempuan macam ni .
    kalau aku dah lama unfriend senang .
    semua sibuk nak heboh dekat fesbuk , tak malu ke ?
    bodoh ke apa .
    aku pun update status dua minggu sekali .
    so sad T T
    haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku bukan nya apa seronok gak dengan melayan kerenah mereka..hehe

      Delete
  15. haha, yang tak matangnyeee sapaaa?? haha

    ReplyDelete
  16. aku tak suka laman2 sosial ni... :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...