Pages - Menu

13 Aug 2012

Cinta Sexy Cantik


Dahulu aku cukup suka menulis tentang cinta dan seringkali juga aku terbawa-bawa keluar ke alam nyata.Dia yang aku cintai sangat sempurna buat makanan mata dan hati aku.

Sexy dan cantik....

Itulah pilihan dan kehendak nafsu aku.Suka yang cantik dan sexy...malas aku mahu berpura-pura tiada gunanya aku bertopeng bagai manusia yang tiada kejujuran didalam kehidupan.Kalau ada yang berkata ...

"...jangan pilih yang cantik-cantik nanti susah hendak dijaga dan seringkali jadi rebutan..."

Oh! begitu...sememangnya aku seorang yang suka kepada persaingan dan perebutan.Cabaran kepada aku adalah satu kepuasan! Jika terlalu mudah dan senang kepada aku rasanya seperti gagal menjadi manusia yang normal didalam dunia ini.Apalah ertinya hidup jika takut berdepan dengan cabaran dan dugaan?

Cantik dan sexy....dan juga cinta sebenarnya sama sahaja gayanya.Cabaran dan dugaan tetap sama.Seandainya kita menang maka kita berjaya dan sebaliknya bila kita kalah kita merana.Ketiga-tiga perkara ini sangat dicari dan disukai oleh kita iaitu manusia.Kalaulah ada yang menafikannya maka sangat jelas sekali kamu itu punyai kecacatan sebagai seorang manusia yang normal walaupun realitinya kamu tiada cacat celanya!

Aku memang puas berada disamping ...cantik,sexy dan cinta.....

Bukan terhadap manusia semata... kepada benda pun sama dan adakalanya aku boleh jadi mereng bila lihat jagung bakar pun aku nampak cantik sexy dan sangat cinta sekali!

Entahlah kalau kau orang bagaimana pula bagi aku....aku mesti mahu yang cantik sexy dan cinta jika tidak haram aku mahu...hehehe!

Kalau tiada cantik maka mana boleh jatuh cinta dan sexy pula ikut ketelusan pandangan mata masing-masing.Kalau aku melihat makcik pakai pakaian yang hitam dari tudung hingga ke kasut bagi aku dia memang sexy! Kalau anak dara pula tentulah dia pakai legging atau skirt pendek yer dak...hehehe!

Begitu juga halnya dengan benda-benda yang mati tiada bernyawa.

Ikea terlalu banyak sangat perabut dan benda-benda yang sexy dan cantik! Bila sebut sexy dan cantik tentu sekali harganya buat kita bercinta sangat mahu membelinya! Kalau kenderaan pula sudah tentu yang mahal adalah yang cantik dan sangat diminati oleh gadis-gadis cantik yang sexy dan senang jatuh cinta kepada tuan punya kereta yang tiada sexy tetapi sangat cantik dompet yang dimiliki!

Oleh itu aku mengaku aku perlu sangat kepada cantik sexy dan cinta jika tidak biarlah aku ditanam hidup-hidup sekarang....tapi kalau boleh janganlah.... aku masih jauh lagi mencari dan mengejar erti kehidupan didunia ini.

chow!




32 comments:

  1. Replies
    1. haha mana ada daaa...simple jer tuuu!

      Delete
  2. cantik dan sexy memang punya kepentingan dalam kehidupan. jika mana-mana manusia tidak kepingin kedua-dua ini, mungkin dia itu makhluk asing. haha!

    siapa yang tak sukakan kecantikan? aku jua sukakan perabot ikea. bikin aku rasa terawang-awang dalam dunia fantasi perabot (wujudkah?) haha!

    dill.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya ikea selalu buat aku terleka di mana bumi yang aku pijak...hehe!

      Delete
  3. kalau ikut hati, memang gitulah ropenye. setiap benda yang sempurna di mata jadi idaman.

    ReplyDelete
  4. first impression indeed important. a book need to be judge by its cover sometimes.

    ReplyDelete
  5. cantik adalah subjektif

    namun itu sebenarnya bukan boleh jadi ukuran 100% yg perangai dia tu juga secantik yg didambakan

    ReplyDelete
    Replies
    1. sifat dan sikap selalunya bertentangan maka faham2 je laa...

      Delete
  6. Cantik dan seksi banyak definisinya. Tapi, itu semua terpulang pada individu. Bagi aku, lelaki yang suka membaca adalah seksi. Kih kih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk...itu jer maka ramai lelaki sexy kita akan jumpa di library yer tak...hehe!

      Delete
    2. Tapi bagi saya sorang je. #eh Okay bye!

      Delete
  7. Suka jugak tengok orang seksi hihihi follow sini..

    ReplyDelete
  8. sexy tu meluas.. ada pandangan mata yg nmpk gadis berbaju kurung pun kelihatan sexy.. tp kehendak lelaki semua sama, cantik n sexy.. andai kata ada kata yg cume mahukn "sedap mata memandang", maka hipokrit la dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg benar ...ada ramai lelaki hipokrit di luar sana !

      Delete
  9. Aku tak pasti kenapa jagung bakar ko nmpak seksi. heh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe....sebab dia nampak cantik dan mengiurkan sangat untuk diratah...

      Delete
  10. cantik luar cantik dalam, suka cantik kalau cantik meh kat aku.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk...kita sejenis ke ni?


      parah wooo...tapi kalau bukan apa la salahnya...hehe!

      Delete
  11. Replies
    1. ya benar cantik itu sementara tapi selalunya yang sementara itulah yang nikmat!

      Delete
  12. jagung bakar seksi?jap pikir...lepas ni kena cari jagung bakar,belek2 tgok...errr...biar betol...#$%#@#^%$

    ReplyDelete
  13. cantik dan sexy..ya..ya..itu aku..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila buktikan biar aku kejar sampai dapat...hehe!

      Delete
  14. Tunggu sehingga engkau berkahwin dengan seorang wanita yang cantik dan sexy. Sexy hanya di luar rumah tp di dalam rumah tidak. Jadi terbalik rupanya..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...