Pages - Menu

12 Aug 2012

Sengaja Bertukar Rupa


...Sengaja aku bertukar rupa kerana aku perlu begitu.Cuba aku menjauhinya tetapi hati tidak begitu cekal seperti apa yang terbentuk di dalam akal aku.

Ini bukan blog yang pertama aku miliki tetapi hampir pasti yang terakhir akan aku abadikan disini.Aku kurang senang dengan blog yang lama aku miliki itu kerana disitu terlalu banyak perasaan yang terhambur dan terpancut keluar dari dalam hati ini.

Namun aku pasti ada beberapa blogger yang akan terperasan blog ini seperti sama gaya dan persembahannya dengan blog lama yang aku miliki itu tetapi aku akan cuba menafikannya...hehehe!

Harap-harap aku tidak buat atau buang peel didalam blog dara aku ini!

chow!

47 comments:

  1. baru nak ikuti blog ni. so tak tahu pucuk pangka cerita lagi. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...ikut jer cuma tak mahu terlalu beremosi sangat seperti yang lama...:)

      Delete
  2. Replies
    1. terpaksa ar...kalau buka rahsia malu aku wooo...

      Delete
    2. Mohon bagi link blog lama. #eh

      Delete
    3. adoi.....mohon patek beribu ampun tuanku...tidaklah dapat nak dipenuhi...sekian!


      hahahaha!

      Delete
    4. Cis cis. Apa pun, salam perkenalan. :)

      Delete
  3. okey.. aku suka layout yg baru ini..

    Selamat menulis.

    #aku selalu menulis tentang perasaan aku.. eheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. blog yang lama tu mmg penuh dengan perasaan ...aku biarkan sahaja tapi ada sekali sekali aku update...nak tukar angin la...

      Delete
  4. Salam.

    Sapa ni..kenapa lana rasa..mcm...

    ReplyDelete
  5. hmmm... moga jadi satu permulaan yang baru.

    ReplyDelete
  6. Oh orang lama dalam blogging rupenye. Mohon dedahkan diri. Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. biarlah rahsia...siti nurhaliza bila berkata...hehe

      Delete
    2. Siti pun dah dedahkan gerangan datuk k tu tau dak. Keh3.

      Delete
    3. dia gelojoh aku dak...hehe!

      Delete
  7. tukar rupa xpe,jgn jantina..ehhh

    haha~

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaaa u ni sampai hati kan....huahuahua!!!

      Delete
  8. Replies
    1. blog mmg baru idea rasa yer tak la baru sangat cuma mungkin cara persembahan dan penulisan agak ringan ...

      Delete
  9. Replies
    1. tidak ...jiwa tetap satu cuma mungkin rupa yang tidak sama lagi...

      Delete
  10. Salam Ramadhan...

    Cepat! ajak kengkawan cukupkan 100 orang untuk MYideakini umumkan kelayakan hadiah penghargaan.. :-)

    ReplyDelete
  11. sekali tengok pun dah boleh agak.hehe

    ReplyDelete
  12. lelaki semalam , yesterday guy .

    ReplyDelete
  13. first time meeting? anyway nice to meet u (whoever u are) :)

    ReplyDelete
  14. aku sedang keliru kegenderaan ko ni..emm~

    ReplyDelete
  15. aku selalu baca blog perempuan je, 1st time baca blog lelaki...best jugak..chaiyok!

    ReplyDelete
  16. org lama dlm blogging nih. hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...