Pages - Menu

16 Aug 2012

Lagu Cinta dan Cinta 308



.

Orang lain sibuk keluarkan lagu raya aku pulak terbalik sibuk keluarkan lagu cinta.Lagu cinta aku dan DIA...lagu ini terlalu istimewa buat aku dan DIA!

Entah la aku ni memang adakalanya sewel juga.Takpe la layankan je la peel sonsang aku ini.


Cuma pada ketika ini aku baru terjatuh cinta dengan benda baru yang baru 2 bulan aku miliki dan mungkin ini juga yang menjadi sedikit penawar di hati lara aku ini.Dulu cinta hati aku berkaler hitam tapi dah aku singkirkan dari hidup aku...dia kini dimiliki oleh kekasih hati yang lainKini aku memilih kaler merah lambang kejantanan ...hehe!

Kereta dahulu terlalu banyak memori diantara aku dan DIA....dan aku rasa lebih elok aku jual dan beli yang lain walaupun aku agak sayang dengannya.Berkemungkinan besar dengan cara itu aku bakal bertemu kekasih baru...manalah tahukan...hehe!

Tidak kisahlah apa pun yang bakal terjadi dikemudian hari yang penting hati aku kini cukup berpuashati!

Jangan nak perasan sangat ...bukan yang ini tetapi yang ....cuba cari " read more " kat bawah tu..hehe!



 ....Ini jer!!!

25 comments:

  1. Ini jerrr? Alahai. tu pun dah mewah bangat dong!

    ReplyDelete
  2. wah.bestnya.. bertukar2 kereta..hehe

    ReplyDelete
  3. Amboi mewah bangat lorhh kereta lu..hihi..eh terspeaking indonese la pulak..

    Orang gila main baling batu kat cermin kereta

    ReplyDelete
  4. Ini jerr...sob! Sob! Sayer nek LRT jerr kkk! Hikhikhik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh! LRT lagi mahal apa bukan murah tu...satu biji pun juta2 tahu...

      Delete
  5. aku pulak naik kuda. kudaku lari gagah berani. bro, orang kata pakai `pojo' ni cerewet sikit. betul ke?

    ReplyDelete
  6. mak aihhh!! ini jer pun dia kata??? uwaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala biasa jer tuuu...kereta raya!

      hahaha!

      Delete
  7. ini jer??? sy nek skuter je.. alhamdulillah, ada gak yg "berbumbung" kan.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan skuter je chomel..dgn sy sekali chomel..hahaha.. ok, sy terperasan..

      Delete
  8. oh. hebat.

    lambat pule aku komen entri yang ini.

    dill.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tak terlambat pun...aku tengah rajin la ni

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...