Pages - Menu

16 Aug 2012

Kesunyian Seorang Lelaki



Dulu aku tidaklah sesunyi sekarang.Jikalau dulu hendak dekat raya sibuk la sidia mahu kesana mahu kesini dia buat aku macam kuda.Kalau di jalan TAR mahu 2 ke 3 kali pusing untuk cari parking kereta dan selagi tak dapat jangan harap boleh berhenti ...itu baru cari parking!

Kalau dah jumpa parking mula la roadtour bermula....part ini aku rasa aku boleh cancel berpuasa pada hari itu dan sememangnya aku sudah ready tidak berpuasa dari rumah lagi agar aku nampak gagah ialah nama pun jantan tak kan nak tunjuk lemah lembik kot depan perempuan ...malulah kan...hehehe!

Kalau barang yang mahu dibeli hanya untuk dia kira ok juga ini tidak semua barang-barang dalam rumah keluarga dia semua dia yang uruskan dan makanya aku ini jadi balaci hina terpaksa menurut segala arahan dan perintah dia...ahhh! boleh jadi gaduh kalau aku berpuasa waktu itu~!!

Faham-faham je la orang kalau berpuasa godaan yang datang dari setan memang kuat dan jika kita tidak berpuasa pada ketika itu setan tak kacau kita sebab kita pun macam dia...macam setan!

Sekarang faham bukan kenapa aku sengaja tidak berpuasa demi kebaikan bukan demi setan ok!

Itu sedikit lebih kurang la al-kisah cerita tahun-tahun lepas ketika aku punya buah hati pengarang jantung ...la ni aku kembali solo...bosan doh! Kalau tidak adalah tempat untuk aku menjerit dalam kereta marahkan orang parking kereta ikut mak bapak mereka dan dia tolong kool kan aku ...syok jer waktu itu kannnn....

Kadang-kadang tu rasa rindu la pulak tapi apakan daya cempedak dah jadi nangka dah tak boleh buat apa-apa la ni.Last-last buat bodoh jer la.

Lagi 3 hari raya ...aku tak tahu nak kemana sekarang ni.Mahu balik kampung ,kampung aku dekat jer bawa kereta secara tutup mata pun aku rasa boleh sampai.Entah sampai mana aku tak tahu la tapi yang pasti hospital adalah tempat sesuai buat aku kot kalau jadi apa-apa hal...yer la bawa kereta tutup mata ...apa gila yer dak!

Malam ini aku macam mahu turun jalan TAR ...ada sesiapa yang mahu ikut aku? Kalau terjumpa la plat kereta no 43 warna merah kereta jenis itu kau tegur-tegur la aku ok.Kalau malu kelip-kelip jer mata kau tu kat aku...aku faham la kau datang dari mana ...hehehe!

Lagi best kau datang jer terus terkam dan gomol-gomol aku ....khas untuk yang gadis masih solo dan masih mencari-cari bakal laki soleha macam aku ...whua whuaaaaa!

chow!

19 comments:

  1. bila baca blog ni, mcm teringat kat sorang blogger ni. ah. abaikan.

    kamu mahu ke jalan tar? borongkan aku dodol dua tiga tan. sekian.

    dill.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa yang kau rasa itu betul ...ini aku...sshhh!!

      Delete
    2. yah! instinct aku memang betul!

      Delete
    3. tolong dedahkan....hah!

      Delete
    4. hehe..rahsia ....kan kan dill....!

      Delete
  2. jalar tar?? mlm ni?? mungkin sudah smpi di kampung.. selamat membeli belah ye.. no. 43?? noted!! nt kang sy gomol..hahaha..


    solehah?? baiklah..

    ReplyDelete
  3. baik2 lah rayanya hendaknya. salam lebaran. note ungu jangan lupe. hehe

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. oh ok...kita serupa la ni...cheers2!


      hehe!

      Delete
  5. mcm tak boleh terima kot, cuti puasa semata-mata nak nampak ok depan perempuan..kekekeke.. siapalah yg jadi cikgu tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kira okla, sbb dah break dengan x awek tu, jikalau dialah penyebab awk ke jalan songsang..Allah lebih mengetahui segala sesuatu dan DIA dah tentukan yang terbaik untuk makhlukNya..

      Delete
    2. macam tu la nampaknya...huhu

      Delete
  6. Entri ini menguatkan lagi alasan wajib anda untuk cari awek ye bro. Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampaknya itu la pilihan yg ada sekarang...lalalala!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...