Pages - Menu

9 Sept 2012

Taik!



Ini kali kita bicara santai ok...kalau semuanya berat-berat pun otak kita boleh jadi kematu...hehe!

Al-kisah cerita rumah terbuka...

Aku sebenarnya bukan lah jenis suka pergi rumah orang terbuka hendak-hendak pulak last-last call raya ni.Bukannya apa aku malas nak pergi kerana aku tahu apa akibatnya nanti.

Bila balik sahaja kerumah mulalah perut buat hal dan didalam hati kompom dah tersedia beberapa kerat ayat maki hamun yang tersangat jelas tiada budi pekertinya.Kita iklas bila mengata hendak buat lagu mana yer tak!

Aku kadang-kadang tak faham adakah perut aku memang jenis manja atau orang yang buat rumah terbuka masak cincai boncai?

Tak baik kannn...sangka buruk dengan orang.Rumah yang kita kunjungi itu pula bukanlah rumah orang lain rumah kawan-kawan kita juga.Kalau orang itu jenis kita tidak kenal patutlah kita sedekahkan dia sedikit maki hamun tetapi ini rumah kawan yang biasa kita jumpa.

Cuma aku rasa mungkin keluarga mereka yang tidak suka buat rumah terbuka atau mungkin juga aku yang berfikiran begitu.Tak elok aku ni kan!

Dimana lagi tempat yang sesuai untuk diluahkan rasa hati ini kalau bukan disini...hehe!

Jika didalam muka buku kompom aku kena maki balik.Lebih baik aku membebel disini dan mengata bagai.Niat aku baik sebenarnya tidak mahu mereka terasa hati dan serik ajak aku kerumah mereka dilain tahun.Bukan senang nak dapat makan free kalau bukan dirumah kawan-kawan kita kannnn!

Lemang,ketupat,rendang ayam,kambing,lembu ...rusa pun ada!

Lepas itu pulak pekena lauk asam pedas...segala bagai ikan ada.Lagi untuk menambahkan perasa kita balun pulak satay dan kambing panggang! Disulami pula dengan pelbagai jenis air ...nak-nak pulak kalau kena air berkobonat....peh! Berkocak perut!

Hehehehe!

Aku ni pulak jenis lepas mulut bila bercakap.....

"...INI NAK BAGI MAKAN KE ATAU NAK BAGI PERUT AKU PECAH!..."

Hendak salahkan siapa?

Last-last tandas rumah kita jadi port paling baik dan itu pun kalau lah sempat balik sampai rumah kalau tidak rumah orang itu juga kita taikkan!

Lagi tak best kalau rumah terbuka yang kita pergi itu jauh dari rumah kita mulalah kita melilau cari petrol stesen untuk buang taik.Kalau macam aku mudahlah tetapi kalau bawak orang perempuan lagi naya!


"...You...toilet ni kotor ....You toilet ni busuk....You toilet ni bla bla bla...."


Part ini memang mana-mana lelaki pun boleh naik angin.Hendak buang taik bukannya nak disimpan.Kalau taik awak itu wangi ok lah ini busuk jugak macam semua orang buang je la kat situ...apa daaa!

Eeeeee...meluat aku dengan orang pompuan yang begini ....nak buang taik pun boleh jadi isu boleh bikin gaduh!

Gaduh pasal taik? Patut ke?


chow!

12 comments:

  1. haha..jd entry ni tentang rumah terbuka, perempuan dan taik. ok. ingatkan td nk mengamuk sbb tuanrumah letak julap...hewhewhew

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan2...tuan rumah baik sangat bagi kita makan bagai burung hereng...

      Delete
  2. aik, balik2 pompuan pulak disalahkan? hmmm tak patut!
    jgn salahkan tuan rumah, kita sendiri yg salah..sapa suruh sumbat semua makanan yg dihidangkan tu. Maunya perut awak tu tak buat hal...sian. huhu

    ReplyDelete
  3. Kadang-kadang perut nie bila dah sumbat segala jenis makanan dari rendah hingga asam pedas mula lah perut buat hal. Haha. Aku rasa perut terkejut sebab semalam elok je lagi tuan dia makan, esok nya segala benda tuan dia sumbat masuk. Perut buat demonstrasi.

    ReplyDelete
  4. eh jap, sy pun memilih gak klu bab tandas ni.. klu SANGAT kotor, memang cri tandas lain.. klu xnk rs cherry berry, mkn biar berpada.. semua nk sumbat, memang meletup la..

    ReplyDelete
  5. tahun ni satu rumah terbuka pun aku tak join... dok rumah jaga anak2 hahaha

    ReplyDelete
  6. itulah uniknya hidup.lelaki dan perempuan perangai lain2.haha

    ReplyDelete
  7. CR pun memilih jugak bab tandas hihihi kalau simen tandas tue kotor camna nak tenang ketika membuang...rasa geli kaki (tandas rumah)...pastu pulak kalau pergi tandas kat stesen minyak...dalam mangkuk tandas penuh taik camna nak buang dah penuh dalam mangkuk tue...campur pulak baunya yg busuk adoi!!! terbantut nak membuang kikiki

    ReplyDelete
  8. Bukan semua perempuan begitu. Segelintir. :)

    ReplyDelete
  9. dah gi rumah terbuka, pastu balun mcm2 jenis mknn, confirm ar skt perut. kih3...

    ReplyDelete
  10. dari gaduh pasal lain baik gaduh sal taik kan? watlu, gaduh jum !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...