Pages - Menu

6 Sep 2012

Jantan Budiman

Kisah jantan budiman yang aku ceritakan ini sebenarnya ada ramai dikalangan kita.Mulut memang manis semanis gula hati memang suci sesuci debu...debu suci ke?

hehehe!
 

aku :...hana kenapa,cakap lah dengan abang....tolongla hana!
 hana :tiada apa-apa lagi yang hana nak perkatakan,cuma hana tidak mahu berbohong lagi dengan abang..


aku :bohong? bohong pasal apa hana?
 hana :selama ini hana banyak berbohong dengan abang tentang diri hana yang sebenarnya..


aku :ahh? apa yang hana cakap ni! abang tak faham la!
 hana :abang..hana bukan lah gadis yang abang sangkakan,hana bukan gadis baik-baik,tapi jahat abang!


aku :gadis jahat?..abang tak faham apa maksud hana ini,jahat?..jahat apa ,hana?
 hana :..tak perlu lah hana beritahu ,tapi hana memang gadis yang jahat!


 aku :hana..tolong la abang hana,abang sayang hana sangat-sangat!..abang tak kesah walau jahat macam mana pun abang tetap terima hana,tapi dengan syarat beritahu abang apa yang hana telah lakukan dan sorokkan daripada abang.
hana ;betul,betul abang tak menyesal kalau hana beritahu perkara sebenar..


aku :SUMPAH!abang tidak akan menyesal walauapa pun yang hana beritahu dan katakan!
hana :abang..hana tak yakin yang abang akan terima hana semula jika hana beritahu perkara sebenarnya..hana yakin abang akan kecewa.


aku :hana..hana percaya lah,abang akan terima apa juga akibatnya.
hana :baik la abang jika itu yang abang katakan ,abang lihat la sendiri.






aku :....hmmm,hana kerja kat sini?!
hana :ya abang...(sayu dan tertunduk)


aku :....hanaaa!GOOD BYE!(lari selaju yang mungkin)
hana :BABI,JANTAN SIAL!...SUMPAH KONON!...lelaki semua sama macam SUNDAL!


chow!

25 comments:

  1. dan banyak juga kisah betina budiman iras - iras sebegini. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe ...ada la tapi bukan kat sini ...kat sini semua budiman !

      Delete
  2. kehkehkeh.

    salah siapa sebenarnya tuh?

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. apa makna yer ni? tak faham i..

      Delete
    2. da picture above was taken from sakuran movie. its about courtesan.

      Delete
  4. hahahahaha.. sangat2 budiman.hehehehe

    ReplyDelete
  5. Haha. It's true indeed. Lelaki memang mulut manis separuh-separuh. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm pompuan pun tidak kurang hebatnya tahu...!


      hehehehee!

      Delete
  6. budiman pada kata2 sahaja

    kalau aku pun, aku cabut.....

    ReplyDelete
  7. hmmm mcm tu plak ek?? hampeh ye jantan budiman hahaha!! dorang kan akan ckp berbeza wanita dengan seorang perempuan??

    ReplyDelete
    Replies
    1. jantan mmg macam gitu...nasib baik i lelaki...hehehehehe!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...