Pages - Menu

17 Sep 2012

Gila!





Entahlah semakin hari semakin banyak video-video begini dimuat naik ke youtube.Muat naik ke muat turun ni?

Motif?

Aku hendak jawap persoalan ini pun aku rasa semakin bodoh untuk kita jawap dan rungkaikan.Kenapalah budak-budak ini sanggup rakam dan paparkan dikhalayak umum.Mereka tahu tak apa akibatnya kepada si pelaku dan yang diperlakukan?

Maruah?

Semakin hari budak-budak ini semakin terdedah kepada gejala-gejala yang semakin kurang sihat!Siapa yang malu nanti?

Nasihat?

Tiada nasihat cuma ....pertayaan....

"...adik-adik tiada rasa malukah?..."

chow!

25 comments:

  1. Berani lanyak orang lemah je, boleh lah berlagak tak ingat dunia. Siap ajak member. Booo lah. Loser.

    ReplyDelete
  2. adoi..ingatkan boleh selamat lagi besarkan anak-anak dengan suasana desa di pantai timur. tapi terlupa pula.., pantai timur sekarang bukan macam dulu lagi...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. seronok tengok dorang beraksi dlm youtube tu hahahaa

      Delete
  4. tuhdiaaa...looser gile budak2 zaman skarang...ni kalau jumpe kat mai ni tgh gaduh sedap gak join, mai lanyak sampai masuk spital yang kuat sangat tuh...nak sangat gaduh...

    ReplyDelete
  5. Adab itu ialah akhlak seorang Muslim.kalau macam nie...

    ReplyDelete
  6. tgk tp xdgr suara...

    ganas nya...!

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. kalau lelaki xper la...ini pompuan...ganas kemain lagi!

      Delete
  8. dia sorang bleh la kena buli. ganas la bebudak ni..kat kg kan ni..huhu

    ReplyDelete
  9. Tak tengok lagi video tu, asyik buffer evetho pakai streamyx. Aku rasa budak-budak jenis nie jenis yang lapar perhatian.

    ReplyDelete
  10. video tu aku tak dapat tengok. dah remove kot


    apa2 pun manusia sekarang mmg biadap

    ReplyDelete
  11. no komen.takut berbalik kat diri sendiri.haha

    ReplyDelete
  12. dh sama ganas mcm lelaki dh.. hilang kesopanan!!!

    ReplyDelete
  13. Hilang plak videonya. Tapi bace komen cakap pasal gadoh2. Lumrah budak2, nanti dah besar sendiri malu bila fikir hal2 macam nih.

    ReplyDelete
  14. bila iman tiada didada, bila akal tidak digunakan pada jalan yan betul maka jadilah camtu.

    ReplyDelete
  15. alamak..xdpt tgk video la..xtaw kisah ape..

    ReplyDelete
  16. maaf la video dah kena tarik keluar!

    hehe!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...