Pages - Menu

12 Sep 2012

Gelak


Jika apa yang aku tulis ini akan membuatkan hati engkau terluka dan terguris maafkan aku.Tiada sikit pun aku terniat untuk memburukan atau menghina engkau.

Namun dengan jujur dan tulus iklas engkau benar-benar buat aku tersenyum lalu tergelak besar.Sungguh aku tidak tipu kerana aku sungguh tergugup dan tergagap sekejap.Kaku seribu bahasa begitulah kaedahnya.

Komen INI dilink yang sama diatas nama aqhu gaddhezs malay buat mata aku terkebil-kebil untuk membaca dan mengeja...komennya tertulis begini...


"...aku un ta ska lha dgn suma ny!!maruah pempuan da ilg pztue lki tue leh truskn idop dy ngn aman...ap yg mreka sdang lkukan utk kbaikan pempuan hah!!pntingkan lki ja kha!!!???..."


Kalau datangnya dari pesanan ringkas mungkin juga aku reda menerimanya dengan hati yang terbuka tetapi ini datang dari ruangan komen dengan gaya bahasa yang begitu....ampunnnnn makkkkkk!


"....aku tak fahammmm...kah!kah!kah!...."


Walaupun amat ringkas sekali entry aku kali ini cuma aku berharap agar teguran ini diambil kira sebagai sesuatu yang amat serius kerana aku tidak mahu diri aku terjebak kedalam kedosaan yang terlampau ok!

Namun sesunguhnya ini adalah sesuatu yang sangat serius...


...serius aku tergelak besar!!!

chow!





21 comments:

  1. <---paling tak reti nak taip macam tu

    ReplyDelete
  2. Aku rasa aku jakun bila berbalas komen dengan orang macam tu. Tapi double thumbs up for this entry. Berani untuk menegur.

    ReplyDelete
  3. maaf. aku pun tergelak sama.

    bahahahahahahahahaharap maklum XD

    ReplyDelete
  4. ak pon tak bpe nk paham bahasa skrg nie

    ReplyDelete
  5. Baru lah styleeee taip gitu.. Apa barang taip penuh penuh. Tapi..

    un = pun
    pztue = lepas tu
    dy = dia

    Seriously??

    ReplyDelete
  6. Kalau ada ayat sebegitu, jujur aku kata aku malas buang masa nak baca.

    ReplyDelete
  7. sy pun tak paham dgn spesis ejaan cenggini.. nmpk sgt kebudak-budakan.. hurmm, pttla pelajar melayu ramai gagal dptkan A1 dlm subjek BM.. *eh, skang guna sistem A1 lg ke?*

    ReplyDelete
  8. Bahasa orang bandar tu bro ... Kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ler...mana la aku tahu budak sekarang ni kan...

      Delete
  9. aku tak mampu nk ketawa..
    rs nk menangis adalah...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...sabar2 bawa berlakon tenang ok...:)

      Delete
  10. dah jd satu hal lak nak membaca komen tuh. nsb baek aku paham.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mula2 baca aku terdiam jap...ada gak kat sini yer...hehe!

      Delete
  11. suka taip ringkas .. tapi takda lah smpai org tak fhm. (boleh faham tak komen yana nie??) heheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...