Pages - Menu

10 Aug 2013

Kesunyian Di Aidilfitri


Tahun ini aku sambut Aidilfitri dengan rasa yang kesunyian sangat.Sunyi kerana sidia jauh pergi.Sunyi kerana teman2 juga jauh pergi.Saudara mara juga begitu jauh pergi.

Kesunyian terlalu kerana semua berjauhan pergi dari ku.

Tinggal aku sendiri dirumah umpama guard jaga kilang.Entah di mana silapnya kereta aku meragam gearbox pecah di malam raya.Sidia merajuk.Mama aku menjeling manja pada aku.Adik beradik aku senyum kambing kearah aku.

"...tahun ini abang jaga rumah yer...hehehe..."

Usikan nakal dari adik bongsu aku.Ingin menumpang sekali balik keselatan tetapi tiada rezeki kerana semua kenderaan sudah ditempah awal2.Aku pula yang sememangnya mempunyai sifat berlagak terkulai sendiri di atas sofa melayan karenah kucing2 mama aku.Kalau ikut degil aku boleh sangat aku mencelah masuk tetapi ialah ego seorang  abang dan ego seorang lelaki.

Hari ini mahu layan filem Conjuring....kawan aku cakap filem ini seram dan hebat!


chow!

27 comments:

  1. Lerrr, orang raya keluar sama2 ngn famili ziarah saudara mara, kalau dok uma sorang2 tak rasa syok nyerr.

    Apa2 pun Selamat hari raya Aidilfitri :)

    ReplyDelete
  2. lorh... kesiannya. Tak apa... kucing itu boleh temankan...

    *Selamat Hari Raya

    ReplyDelete
  3. berapa keping dvd dah layan? huhu

    ReplyDelete
  4. olo siannya.... deno raya tahun ni tak berapa best sbb deno raya kat hospital .. sehari sblum raya admit, time raya jugak nak sakit... hihi... tp alhamdulillah dah discaj smlm.. doktor bg greenlight sambung ubat oral kat umah :)

    btw, selamat hari raya!!! :)

    ReplyDelete
  5. layan kucing tengok cojuring :)

    ReplyDelete
  6. Err...sedih je bunyi..
    Yg tak menahan boleh pulak layan citer seram2...

    Ohh..lupa..kucing mama ada jadi peneman..
    Patutlah tak takut..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau x der kucing tu kan seram...hehe

      Delete
  7. basikal tade?hehe ...btw,salam lebaran dari onie ye :D

    p/s: tetiba terasa macam diri daku di dalam laut,haha

    ReplyDelete
  8. uish.. ni lebih kurang tragedi yg tragis jugak nie...
    xpe.. bersabar..
    lelaki mmg selalu hidup dgn egonya.. jgn risau.. itu norma alam..

    apapun
    selamat hari raya
    maaf zahir batin

    p/s - hidup mesti diteruskan..

    ReplyDelete
  9. KESIAN.. MACAM MANA BOLEH PECAH TU? NI MESTI LAYAN DRIFT LELEBIH NI.. APA-APAPUN SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terlupa top up minyak gearbox...naye.

      Delete
  10. sama la.
    aku pun raya pertama dah raya sorang2..huhu
    mjr ade kuih jdi peneman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. susah betul jadi org bujang ni kan...hehe

      Delete
  11. nk tgk jugak la cite tu. lame dh tak lyn wyg. hee.

    ReplyDelete
  12. Conjuring? hmmm. boleh laaaaa ahahahha selamat raya!

    ReplyDelete
  13. huhuhuhu....

    sedey, takpe taun depan cuba lagi

    :)

    ReplyDelete
  14. abes tu camne raya? sengsorang la ye?

    ReplyDelete
  15. Rasanya belum terlambat lg nk ucap selamat hari raya :)
    Awatnya gearbox leh pecah tu bang?? Bawak laju2 pastu masuk gear roket (R) kot. Hehehe
    maaf zahir batin

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...