Pages - Menu

21 Jul 2013

Tak Malu Lansung!


Cuba KLIK dan cuba fahami apa motifnya?

Apa punya bangganglah dan tergamak membiarkan diri di ekplotasikan sampai begitu sekali.Tiada lansung rasa malu kah?

Faham ini cuma iklan tetapi kalau iklan yang macam ini pun tergamak disertai memang sangat haram jadahlah kamu itu.Lagi memalukan ianya adalah orang perempuan dari bangsa kita.Aku ada terlihat iklan ini ketika membaca akbar yang terlaris di malaysia.Sempat jugalah aku meracau tak tentu pasal dengan kawan aku di bulan ramadan yang mulia ini.

Tiada rasa malu dan kesal di hatikah mereka2 ini bila melakukan perkara yang memalukan ini?

Aku cadangkan kerajaan Malaysia menghukum mereka dengan tembakan tepat di batang hidung mereka dan jangan bagi mereka hidung lagi.Bila tiada hidung berkemungkinan besar mereka malu untuk beraksi begitu lagi.

chow!

14 comments:

  1. Erk.. aku pun malu. *tutup muka*

    ReplyDelete
  2. biasanya iklan macam ni banyak kat tabloid yang suka siarkan laporan berbau seks. ceh! baik aku beli cikedis daripada baca berita kat suratkhabar macam tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tabloid ok lagi ...ini metro maa.

      Delete
  3. makin lama iklan macam ni makin banyak. malu sangat tengok. kalau nampak je,mesti koyakkan keratan tu.huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. koyak...makan pun ok gak...hehe.

      Delete
  4. hihih... gediknye.. kononnya buat mcm tu boleh beri impak.. puihhh... meluat aku tengok, muka sekor-sekor mcm haram..

    ReplyDelete
  5. nasib baik tak batal puasa.. hehe
    malu kaum hawa

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak je yang malu. depa tak malu.
      kalau depa malu, depa tak buat lagu tu.

      Delete
  6. aku pun tak paham, takde family yg tegur ke iklan mcm tu pun diorang terima

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang tegur ramai. tapi pengeluar iklan ni lebih fikirkan keuntungan.
      depa akan cakap, ini adalah marketing strategi.

      business on the top. morale on the bottom.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...