Pages - Menu

8 May 2013

Sepatu Tinggi






Kalau ikut mata aku lahkan aku suka yang bersepatu tinggi.Entah kenapa mata aku memang agak begitu gatal kalau melihat baik gadis atau bukan gadis yang berjalan menggunakan sepatu tinggi.Mata aku pasti tidak berkedip sedikit pun ke arahnya.

Dimulai dari hujung rambut sampai hujung kaki.

Bagi aku jika seseorang wanita yang berkeyakinan dan agak begitu sombong pasti hebat dengan sepatu tinggi mereka.Tidak secara lansung akan terserlah kecantikkan yang menarik walaupun rupa wajah tidak begitu.Daya lenggok dan gaya jalan begitu mempersonakan dan melahirkan sedikit aura keseksian.

Secara telus aku memang teruja jika terjumpa malahan jika bersaing mahupun menongkah arus ketika berjalan bersama mereka.Seperti ada sesuatu tarikan magnet untuk aku mendekati mereka.Suka atau tidak itu bukan persoalan besar apa yang penting aku harus dekati mereka.

Tak cuba tak tahu!

chow!

14 comments:

  1. pakai kasut timit tinggi..tambah markah keyakinan diri.tp sebab dh ada tanda sakit belakang,lupakan jelah kasut tumit tinggi itu ;)

    ReplyDelete
  2. yup... pakai kasut tumit tinggi memang menaikkan rasa confident.. ada y kata seksi....

    ReplyDelete
  3. sedihnya aku..
    tak mampu tarik perhatian ko..


    keh3..!

    ReplyDelete
  4. pain is beauty... itu bg org yg jenis mcm tu lah.. klu dah ada sakit tulang blakang sure hang pon xnak..

    ReplyDelete
  5. teringat masa mendaki rumah jepun kat bukit tinggi, Pahang pakai heels masa function bersama TNB. Nak patah pinggang gamaknya..

    ReplyDelete
  6. hahahaha....

    aku tak pakai kasut tumit tinggi dah...

    tergolek kat tangga sampai bertongkat seminggu itu hari...

    jadi trauma nak pakai

    :)

    ReplyDelete
  7. dulu berani la sampai 5-6 inch. skrg mampu takat 3-4 inch je. dah makin tua kan. kehkeh :P

    ReplyDelete
  8. Bila sarung kasut tumit tinggi feeling angkuh dan sombong tu memang ada cumanya aku kekok sikit nak berjalan ni. Serupa itik, tertonggek je. Sneakers lagi awesome.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...