Pages - Menu

1 Jan 2014

Selamat Datang Tahun 2014!

Hari ini adalah hari yang baru bagi tahun 2014...aku masih melayan mood malas aku buat seketika ini.Insyaallah jika tiada apa2 halangan aku akan mulai menulis semula dalam beberapa hari lagi...buat masa ini kita rehat dahulu.

Ingin buka buku azam yang selama ini aku tidak ambil pusing dan peduli.

Oh yer....aku baru terperasan ada beberapa komen baru yang muncul dari tulisan2 yang lepas dan aku rasa aku tertarik untuk menarik komen2 ini ketengah halaman blog aku ini untuk kita sama2 kongsikan nanti...macam menarik jer kan.

15 comments:

  1. harap cerita yang happy2 je untuk tahun ni :-)

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru.. lama tak muncul kt blog

    ReplyDelete
  3. Udah lama nich Aida nggak update blog nya hehehe :)

    Selamat tahun baru 2014 ya mas. Semoga semakin sukses aja dalam segala hal.

    Oh iya, blog saya yang ini http://cara-ririn.blogspot.com/ sudah di hapus sama pihak Blogger.

    Sekarang saya ngeblog di blog baru ini http://cara-ririn.com/

    Jangan lupa, di follow ye hehehe ;)

    ReplyDelete
  4. Ya, aku pun perasan jugak komen² tu. Ada yang buat aku terkedu. Kalau dipanjangkan mungkin akan mengundang perbalahan dan pertikaman lidah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ya selamat tahun baru. Lama dah kau tak update blog. Apa khabar cerita si gadis yang berdua itu?

      Delete
  5. hapynew year bro.. moga tahun baru lebih bermakna... and apakah komen2 itu?

    ReplyDelete
  6. Sila rajin tahun 2014 ni. Hihi.

    ReplyDelete
  7. selamat tahun baru, semoga mimpi-mimpi tertangguh terus bergemerlapan.

    ReplyDelete
  8. Azam akak dah berbuku2 tapi yang betul2 terlaksana satu buku pun tak sampai..hahah

    ReplyDelete
  9. Happy new year..aku rindu betul dengan blog & penulisan kau ni.. alahai.. jatuh cinta dibuatnya.. hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...