Pages - Menu

26 Apr 2013

Gadis Cantik Jelita







Aku ni bukan lah rajin sangat buka laman sosial yang bernama FB ni tetapi sekali sekala tu adalah kerana nak tahu cerita terbaru dari kawan-kawan kita.Kalau nak harap jumpa mungkin susah sikit ialah masing2 pun bukannya duduk setempat pun.

Bila bercerita bab layan FB ni aku mulai terperasan ramai la pulak anak gadis yang chomel2 dan jelita yang terpampang di sebelah laman FB kita tu.Hairanya kenapa ramai sangat yang kiut miut gitu?

Kalau sudah namanya orang lelaki memang pantang nampak yang cantik mula lah semuanya nak di add nya.Aku? Bukan aku ok tapi orang lain! Aku tengok jer ...tak main la layan gadis! Hahahaha!

Cuma aku musykil sedikit mereka ni cantik pasal memang dah semulajadi cantik atau di kasi cantik.Tidak salah cantik tapi aku hairan lah kenapa ramai sangat yang cantik2 la ni.Kalau aku keluar ke mana2 bukan main susah nak jumpa.Kalau ada pun jenis international punya....dari Indon la...China la...dan blabla!

Bunyi lain macam jer yer dak...hehehe!

Tak di nafikan lah hari ini memang ramai gadis2 yang semakin cantik dan menawan.Itu satu petanda yang sangat baik untuk orang lelaki di zaman ini.Kalau yang tak cantik harap maaf jangan ambil hati kerana ada orang lelaki yang jenis tak suka yang cantik2.Mereka memilih jalan selamat iaitu biar sakit dimata tapi tak di hati....yi haaa!

Kalau tanya aku pulak...aku belasah jer! nasib la kannnn!

Cuma kat alam maya ini yang bernama blog ...payah nak jumpa yang cantik...kenapa erk?

chow!





16 comments:

  1. aku pon tak tahu kenapa lelaki pon susah nak jumpa yg kacak. eh ada masuk tak?

    ReplyDelete
  2. HAHA.mungkin sebab terpengaruh dengan perempuan perempuan semalam ni haha.

    ReplyDelete
  3. awekss senang aje nak cari... bakal bini tu susah.keh3

    ReplyDelete
  4. sama lah. nak jumpa yang kacak kat blog pn bukan main susah. haha

    ReplyDelete
  5. Amboih.. kemain. Yg cantik ni edisi terhad je kot. Keh ke ke

    ReplyDelete
  6. perempuan cantik ni ada cuma bersembunyi di dunia nyata.hahaha

    ReplyDelete
  7. sy un hairan gax kemana hilang lelaki2 kacak..ahek~~ :P cantik/kacak y dilihat oleh mata kita akan sirna . Cantik y dilihat jiwa n hati akn kekal selamanya.. oleh itu.. mana stu pilihan anda?? hahahah..oppss.. sbb tu la kut lelaki y anda cerita di atas memilih sakit di mata bukan di hati.. ehhehh :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Susah juga kalau lelaki kacak ni. Lagi-lagi dunia akhir zaman ni, lelaki ciput aje, perempuan yang ramai. Jadi ada kemungkinan dengan lelaki kacak ni, kita susah nak tidur. Dok terpk sape la nak rampas balak/ tunang / laki aku ni.

      Kemungkinan pasang 4 pun saaaaangat tinggi maa.

      Ahaks.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...