Pages - Menu

2 Mar 2015

Terlupa Aku Ada Blog


Sumpah aku terlupa pasal aku ada blog.

BUKAN aku terlupa sangat tapi memang aku terlupa.Sibuk sejak aku tulis post yang terakhir bulan disember tahun lepas.Tahun lepas ok...lama tu kan.Apa yang aku cuba kini mulai memberikan hasil yang aku belum cukup suka tapi memang diluar jangkaan aku sendiri.

Bersyukur aku kepadanya.

Pelik tapi aku tidak hairan.Ini semua ada kena mengena daya keyakinan diri sendiri.Selama ini aku cukup handal memberikan kata2 semangat untuk rakan2 yang lain jika mereka cuba mencuba sesuatu yang semacam tidak begitu real kepada diri mereka sendiri atau orang lain.

Namun aku selalu yakinkan mereka jika tidak hari ini esok lusa pasti boleh.Siapa sahaja yang datang pada aku tidak sesekali aku hampakan harapan mereka walaupun kekadang aku rasa macam aku bikin wayang sahaja.

Apa yang penting nawaitu...niat kita.

So sekarang ini di ketika ini aku cuba menolak atau mungkin melastik diri sendiri setinggi yang mungkin.Kalau orang lain yang dahulu tiada apa2 tapi dek kerana mulut aku yang konon ala2 masin mereka berada ditempat yang aku kata awal2 dahulu.

Ingin aku lalui jalan2 itu juga.



7 comments:

  1. selamat kembali.. lama betul tinggalkan blog :)

    ReplyDelete
  2. Hey.. lama tak nampak. Kemana kau menghilang??? :)

    ReplyDelete
  3. KAHKAH selamat kembali broo

    ReplyDelete
  4. aku pun kembali selepas hampir terlupa yang masih punya blog.

    ReplyDelete
  5. Советую:) проститутки постарше Киев

    Ухоженная, чистоплотная, яркая. Я люблю воплощать фантазии. Милый ты не захочешь от меня уходить.... Жду звоночка! Милый в цену за часик входит секс и минетик. Об остальных услугах можешь узнать позвонив мне. Если храбрость и честолюбие не регулируются благожелательностью, они могут сделать из человека только тирана или разбойника.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...