Pages - Menu

28 Nov 2014

Diluar Kotak Minda


Lama juga lah aku merajuk malas nak menulis.Entah kenapa malam ni aku rasa macam nak menulis sesuatu yang aku sendiri tak tahu nak tulis apa..Boleh macam tu.

Cuma yang jelas memang aku nak luahkan satu benda yang agak rumit dan aku sendiri tak tahu macam mana cara nak aku luahkan sekarang.Lama juga aku pendamkan dan lama juga aku fikirkan kenapa tetiba aku berfikir cara begitu.Ini perkara kalau aku kongsikan kompom kau orang pun boleh jadi pening haru biru memikirkannya.Ini perkara ada sedikit jauh dan ada sedikit dalam isinya.

Silap2 orang boleh cakap aku ini sudah hilang akal.

" Jika benar semua ini adalah rencananya dan ini juga rancangannya bagaimana mahu dijelaskan jika perkara yang bakal berlaku adalah salah tapi mempersalahkan dia?"

Nampak tak.

Entah mengapa perkara ini berulang2 di kotak fikiran aku.Siapa yang berkata begitu dan mengapa pula ianya begitu.

Aku konpius.

4 comments:

  1. Aku pun xpaham apa yang kaua cuba sampaikan haha

    ReplyDelete
  2. maybe kau patut tanya sebabnya.

    ReplyDelete
  3. mungkin...

    ko tak perlu fikir siapa benar dan siapa salah?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...